Husk at besøg
| Golf |
| Da jeg er begyndt at spille golf vil jeg prøve at lave lidt om det her på siden. |
| Skrevet af Steffen d. 13/9/2010 |
| Ny Download til Championship Manager |
| nu er der en update fra september 09. |
| Skrevet af Steffen d. 5/11/2009 |
| Ny Download til Championship Manager |
| nu er der en update fra september 08. |
| Skrevet af Steffen d. 5/10/2008 |
| Ny Download til Championship Manager |
| nu er der en update fra juli 08. |
| Skrevet af Steffen d. 26/9/2008 |
| Ny Download til Reflex |
| Trex 500 er nu til downloading |
| Skrevet af Steffen d. 10/2/2008 |
| Nye Downloads til Reflex og Champioship manager |
| Så er der en SJM 400 V2 til reflex, og den super taktik jeg bruger i cm den hedder 433_ben. |
| Skrevet af Steffen d. 13/1/2008 |
| Nye Downloads til Reflex |
| Så er der en Synergy N9 til reflex :-) |
| Skrevet af Steffen d. 3/1/2008 |
| Godt nytår og lidt Refelx |
| Ale ønskes et godt nytår..... og så er der kommet et par downloads til Reflex |
| Skrevet af Steffen d. 31/12/2007 |
| Championship Manager ting på siden |
| Så har jeg llavet lidt om CM på siden...... |
| Skrevet af Steffen d. 27/12/2007 |
| Så har jeg lavet lidt om på siden... hvem ved måske får jeg taget mig sammen og lavet noget mere.... |
| Skrevet af Steffen d. 22/12/2007 |
| Så er kommet lidt opdateringer på sombrero'n |
| Skrevet af Steffen d. 29/03/2007 |
| Så har jeg været heldig og fået en fuldbolds model kunstflyver gratis!! se mere under "sombrero F3A" |
| Skrevet af Steffen d. 14/03/2007 |
| så har jeg lavet lidt om på siden med der kommer mere på. |
| Skrevet af Steffen d. 30/12/2006 |
| onsdag den 29 marts fik vi en dreng kl 1512. han måler 53 cm og vejer 3400 gram :-) men se mere på www.fam-ras.dk |
| Skrevet af Steffen d. 30/3/2006 |
| hejsa alle sammen håber i har haft et godt nytår og en god jul. her på siden er der kommet lidt flere manulaer på uner Modelfly. |
| Skrevet af Steffen d. 5/1/2006 |
| Så er der skert noget i det lille hus. Først købte vi en bil og så blev Charlotte gravid !!!! Læs mere på www.fam-ras.dk |
| Skrevet af Steffen d. 11/9/2005 |
| Hejsa hvis i vil læse om hvad der sker her i det lille hus så læs med på www.fam-ras.dk |
| Skrevet af Steffen d. 28/6/2005 |
| Så er der kommet en gæstebog på siden. skriv en hilsen i den :-) |
| Skrevet af Steffen d. 12/6/2005 |
| Så har jeg igen lavet en ny hjemmeside. der kommer jo nok mere på :-) |
| Skrevet af Steffen d. 5/6/2005 |